POS Electron

Prémium rendszer, local backenddel

Rendszer felépítése

  1. 1PC

    1. backend (terminál)

    2. POS app

    3. Szükség esetén pos.oneminorder.com

  2. Nyomtató - hálózati vagy USB általában Epson TM20

  3. Monitor – érintőképernyő

Troubleshooting

Hibaforrások: Terminál, PC, POS app, nyomtató, kábelek, beviteli interface

Nem jön be rendelés!

  1. Van e net? Ha nincs kapcsoljolódjon a hálózatra, ha már hálón van ellenőrizze hogy internet is van e nem csak háló (véletlenszerű keresés Google-ben)

  2. Ellenőrizzük adminon, hogy tényleg van e bent rendelés.

  3. Teamviewerrel csatlakozzunk fel és indítsuk újra a backendet

  4. POS kijelentkezés után:

    API szerver: http://localhost:8080/api

    Nyomtató szerver: http://localhost:8080/

  5. Ellenőrizzük, hogy megfelelő jogosultságai vannak-e a felhasználónak

  6. Előfordulhat, hogy adminban leütötte az ügyfél a rendelés, tájékoztassuk, hogy ez nem fog szinkronizálni

Eltűnt az POS applikáció

  1. Teamviewerezés után - keressük meg a letöltések között a telepítő fájlt és telepítsük

  2. Letölthető innen: http://pos.oneminorder.com/update/OneMinOrder-Pos-0.10.7-x86_64.AppImage (2019.05.06)

  3. Használhatjuk a pos.oneminorder.com felöletet miután a beállításokban a „localhost” be lett állítva

    API szerver: http://localhost:8080/api

    Nyomtató szerver: http://localhost:8080/

Eltűnt a terminál és nem tudom magamtól elindítani

  1. Indítsd el a termináélt (ctrl + alt + t)

  2. Írd be: sh starter_template.sh (az sh starter után lehet egyből tabot nyomni és beírja a maradékot

Elindítom a terminált, de nem fut végig

  1. indítsuk újra a gépet

  2. a terminál elindulása végén, ha nem „Scheduling for next run” akkor screenshot és hívjuk Lacit

Nem tudok nyomtatni

  1. Be van kapcsolva a nyomtató? Világít? Adagoló gombra kijön e a papír? Van benne papír? Nincs beragadva? Össze van kötve a PC-vel, nem csúszott ki a kábel?

  2. Ha a fentiekkel baj van, akkor fizikailag megigazítja és mehet a nyomtatás.

  3. Előfordulhat, hogy kihúzták az USB kábelt a PC-ből és másik portba rakták vissza.

    POS – oldal újratöltése

  4. POS kijelentkezés után:

    API szerver: http://localhost:8080/api

    Nyomtató szerver: http://localhost:8080/

    Ha nem a fentiek vannak bent, főleg a nyomtatónál, akkor nem fog nyomtatni

  5. Workaround: jelentkezzünk be online POS-ba, állítsuk be és teszteljük a nyomtatót úgy, hogy böngésző van beállítva. Ha ez megy akkor állítsuk be a silent printet mint a free POS-nál

Konyhamonitor nem elérhető

  1. Csak simán nincs ott a menüben --> Csekkoljuk, hogy jár e neki egyáltalán

    1. Újonnan hozzáadott jogosultság csak akkor frissül le, ha kijelentkezünk POS-ból, lelőjük a backendet, majd újra elindítjuk.

    2. Korábbról eltűnt jogosultság esetén ellenőrizzük adminban a hozzáférést

  2. Az oldal megtekintéséhez API jogosultság szükséges

    Indítsd újra a rendszert és nézd meg, hogy befrissült-e a hozzáférés. Ha nem, szólj Lacinak, vagy Tibinek.

Beragadt rendelések

  1. Adminon ott van, de a POS-ba nem jött be:

    Valaki leütötte adminon. Sose fog leszinkronizálni

  2. Beérkezett, de nem tudom futárhoz rendelni:

    Menet közben ki lett kapcsolva az a fizetési mód, amivel le lett adva a rendelés. Adminban tedd vissza, várj a backend szinkronra és utána működni fog.

  3. Nem jelent meg a diszpécsernél, de a konyhán ott van sorszám nélkül

    Általában Barion fizetéssel van valami gond. Ez egy olyan rendelés, ami nem lett kifizetve, de valami backend hiány miatt feldolgozta a rendszer. Szóljunk Laciéknak.

Tudok leadni a telefonos rendelést a minimum rendelési határ alatt is

  1. Persze, hogy tud. Így ha esetleg haver hívja, akkor ki tudják neki vinni a rendelést.

    Ez nem bug, hanem feature

Telefonos rendelés fül kifehéredik

  1. nyomsz egy F12-t, ott application fül, ott localstorage lenyitod alatta aszem localhost és van a bal oszlopban egy olyan phoneorder_state azt kell törölni (via etibor)

Last updated

Was this helpful?