POS Electron
Prémium rendszer, local backenddel
Rendszer felépítése
1PC
backend (terminál)
POS app
Szükség esetén pos.oneminorder.com
Nyomtató - hálózati vagy USB általában Epson TM20
Monitor – érintőképernyő
Troubleshooting
Hibaforrások: Terminál, PC, POS app, nyomtató, kábelek, beviteli interface
Nem jön be rendelés!
Van e net? Ha nincs kapcsoljolódjon a hálózatra, ha már hálón van ellenőrizze hogy internet is van e nem csak háló (véletlenszerű keresés Google-ben)
Ellenőrizzük adminon, hogy tényleg van e bent rendelés.
Teamviewerrel csatlakozzunk fel és indítsuk újra a backendet
POS kijelentkezés után:
API szerver: http://localhost:8080/api
Nyomtató szerver: http://localhost:8080/
Ellenőrizzük, hogy megfelelő jogosultságai vannak-e a felhasználónak
Előfordulhat, hogy adminban leütötte az ügyfél a rendelés, tájékoztassuk, hogy ez nem fog szinkronizálni
Eltűnt az POS applikáció
Teamviewerezés után - keressük meg a letöltések között a telepítő fájlt és telepítsük
Letölthető innen: http://pos.oneminorder.com/update/OneMinOrder-Pos-0.10.7-x86_64.AppImage (2019.05.06)
Használhatjuk a pos.oneminorder.com felöletet miután a beállításokban a „localhost” be lett állítva
API szerver: http://localhost:8080/api
Nyomtató szerver: http://localhost:8080/
Eltűnt a terminál és nem tudom magamtól elindítani
Indítsd el a termináélt (ctrl + alt + t)
Írd be: sh starter_template.sh (az sh starter után lehet egyből tabot nyomni és beírja a maradékot
Elindítom a terminált, de nem fut végig
indítsuk újra a gépet
a terminál elindulása végén, ha nem „Scheduling for next run” akkor screenshot és hívjuk Lacit
Nem tudok nyomtatni
Be van kapcsolva a nyomtató? Világít? Adagoló gombra kijön e a papír? Van benne papír? Nincs beragadva? Össze van kötve a PC-vel, nem csúszott ki a kábel?
Ha a fentiekkel baj van, akkor fizikailag megigazítja és mehet a nyomtatás.
Előfordulhat, hogy kihúzták az USB kábelt a PC-ből és másik portba rakták vissza.
POS – oldal újratöltése
POS kijelentkezés után:
API szerver: http://localhost:8080/api
Nyomtató szerver: http://localhost:8080/
Ha nem a fentiek vannak bent, főleg a nyomtatónál, akkor nem fog nyomtatni
Workaround: jelentkezzünk be online POS-ba, állítsuk be és teszteljük a nyomtatót úgy, hogy böngésző van beállítva. Ha ez megy akkor állítsuk be a silent printet mint a free POS-nál
Konyhamonitor nem elérhető
Csak simán nincs ott a menüben --> Csekkoljuk, hogy jár e neki egyáltalán
Újonnan hozzáadott jogosultság csak akkor frissül le, ha kijelentkezünk POS-ból, lelőjük a backendet, majd újra elindítjuk.
Korábbról eltűnt jogosultság esetén ellenőrizzük adminban a hozzáférést
Az oldal megtekintéséhez API jogosultság szükséges
Indítsd újra a rendszert és nézd meg, hogy befrissült-e a hozzáférés. Ha nem, szólj Lacinak, vagy Tibinek.
Beragadt rendelések
Adminon ott van, de a POS-ba nem jött be:
Valaki leütötte adminon. Sose fog leszinkronizálni
Beérkezett, de nem tudom futárhoz rendelni:
Menet közben ki lett kapcsolva az a fizetési mód, amivel le lett adva a rendelés. Adminban tedd vissza, várj a backend szinkronra és utána működni fog.
Nem jelent meg a diszpécsernél, de a konyhán ott van sorszám nélkül
Általában Barion fizetéssel van valami gond. Ez egy olyan rendelés, ami nem lett kifizetve, de valami backend hiány miatt feldolgozta a rendszer. Szóljunk Laciéknak.
Tudok leadni a telefonos rendelést a minimum rendelési határ alatt is
Persze, hogy tud. Így ha esetleg haver hívja, akkor ki tudják neki vinni a rendelést.
Ez nem bug, hanem feature
Telefonos rendelés fül kifehéredik
nyomsz egy F12-t, ott application fül, ott localstorage lenyitod alatta aszem localhost és van a bal oszlopban egy olyan phoneorder_state azt kell törölni (via etibor)
Last updated
Was this helpful?